Widok mobilny przykładowej pracy w portfolio
Sekcja z karuzelą grafik na Instagrama
Przegląd projektu
LAKI to studio kreatywne, które specjalizuje się w tworzeniu projektów cyfrowych, tożsamości marki i części wizualnej w mediach społecznościowych. Studio koncentruje się również na różnorodnych pracach do druku. LAKI przekształca cyfrowe wizje w wizualne połączenie estetyki i funkcjonalności.
Cel projektu
Głównym celem było stworzenie jednego systemu wizualnego jako jednej strony, która łączy usługi i prezentuje różnorodne portfolio. Dodatkowo należało zaprezentować prace z mediów społecznościowych i ręcznie wykonane animowane GIF-y. Tak rozbudowane portfolio musiało zostać zaprezentowane w różnej formie wizualnej.
Przykładowe persony i makieta contentowa
Wizualizacja mapy strony
UX
Makieta contentowa posłużyła do rozplanowania treści w projekcie, co umożliwiło skupienie uwagi użytkownika na głównych informacjach (np. sekcja o firmie czy oferta). Podział sekcji, użycie odpowiednich treści oraz elementów interfejsu, które są bardzo istotne dla użytkowników, były możliwe do wdrożenia w odpowiednich miejscach m.in. dzięki przykładowym personom. Ponadto pozwoliły na stworzenie rozwiązań dopasowanych do różnych grup użytkowników, np. kilka wersji portfolio w zależności od zrealizowanych projektów czy kategorii.
Łatwa i intuicyjna nawigacja jest możliwa dzięki przygotowanej wcześniej mapie strony. Zminimalizowało to liczbę kroków wymaganych do osiągnięcia celu przez użytkownika.
UI
Paleta kolorów (skala szarości i 4 kolory akcentowe) oraz typografia zostały dopasowane do brandingu firmy LAKI. Strona została zaprojektowana w oparciu o 12-kolumnową siatkę, która pozwoliła łatwo podzielić przestrzeń w sekcjach na różne proporcje - umożliwiło to zaprojektowanie zróżnicowanych i zbalansowanych układów.
Makieta z siatką 12-kolumnową
Widok desktopowy sekcji usług
Portfolio prac z mediów społecznościowych wraz ze stopką
Re-design strony na potrzeby kursu Digital Designer
Informacyjna strona typu one-page