Sylvana

2025

Zakres prac

UI / UX design

Figma

FigJam

HTML / CSS

Javascript

Odwiedź stronę

butiksylvana.pl
Obrazek z sekcją z wyróżnionymi cechami firmy oraz jej usługami

Sekcja z wyróżnionymi cechami firmy oraz jej usługami

Przegląd projektu

Sylvana to firma z blisko 30-letnim doświadczeniem w branży krawieckiej, prowadzona przez osobę pełną pasji do szycia. Projekty właścicielki łączą styl i wygodę, bazując wyłącznie na polskiej dzianinie. Zakres działalności to prace zarówno dla klienta indywidualnego, jak i większych marek odzieżowych.

Cel projektu

Głównym celem było stworzenie strony-wizytówki z pełną prezentacją firmy oraz rozszerzenie sprzedaży o sklep online. Ważnym elementem przy projektowaniu było wyróżnienie i przedstawienie portfolio przy użyciu profesjonalnych zdjęć. Dodatkowo należało umieścić pełne dane teleadresowe wraz z linkami do mediów społecznościowych, aby wzmocnić pozycję firmy w Internecie i poinformować o działalności firmy online.

Obrazek z personami i przykładowymi user-flow wraz z konwersjami, makieta contentowa

Persony i przykładowe user-flow wraz z konwersjami, makieta contentowa

Obrazek z wizualizacją mapy strony

Wizualizacja mapy strony

UX

Przykładowe 3 persony wraz z user flow pozwoliły ułożyć krótką ścieżkę, po której użytkownik potrafi płynnie przejść, aby doszło do konwersji (przejście do sklepu online, znalezienie danych teleadresowych czy przejrzenie oferty i portfolio).

Dzięki stworzeniu makiety contentowej zostały wychwycone potencjalne problemy w projekcie (np. zła kolejność modułów, co zakłócało poruszanie się po stronie i blokowało dostęp do najważniejszych informacji). Makieta pomogła w zaplanowaniu funkcjonalności, układu i wizualnego wyglądu strony.

Prosta mapa strony umożliwiła użytkownikowi szybkie i logiczne przełączanie się między sekcjami, odnajdowanie szukanych informacji i pogrupowanie elementów. Udało się stworzyć intuicyjną ścieżkę nawigacyjną.

Obrazek z moodboard inspirowanym stronami z branży modowej

Moodboard inspirowany stronami z branży modowej

Obrazek z responsywnym układed sekcji portfolio

Responsywny układ sekcji portfolio

UI

Głównymi celami działań w zakresie UI, były: zbudowanie wizualnej tożsamości marki, zaprojektowanie interfejsu z myślą o grupie docelowej (kobiety) oraz optymalizacja (zarówno responsywność, jak i przejrzystość i intuicyjność).

Całość została zaprojektowana przy użyciu prostej palety kolorów (skala szarości), bazując na 12-kolumnowej siatce.

W przypadku typografii zostały użyte dwa fonty: Switzer oraz Boska. Pierwszy to neo-grotesk, wizualnie klasyczny i ponadczasowy font, które idealnie wpasował się w branding marki. Boska posłużyła jako dodatek m.in. do nagłówków, dzięki swojemu wysokiemu kontrastowi i kaligraficznym akcentom.

Dzięki moodboard udało się szybko określić kierunek stylu, dzięki inspiracjom z branży modowej/odzieżowej. Ponadto, styl wizualny został dopasowany do brandingu firmy - tak, aby tworzył spójną całość na pozostałych projektach marki.

Obrazek z paletą kolorów i typografią

Paleta kolorów i typografia

Obrazek z mobilnym widokiem na nagłówek

Mobilny widok na nagłówek

Obrazek z widokiem na dolną część strony wraz ze stopką

Widok na dolną część strony wraz ze stopką

Pozostałe realizacje

Projekt i realizacja własnego portfolio od zera

Portfolio

Projekt i realizacja własnego portfolio od zera

Portfolio dla studia kreatywnego

LAKI Studio

Portfolio dla studia kreatywnego