2025
Zakres prac
UI / UX design
Figma
FigJam
HTML / CSS
Javascript
Odwiedź stronę
butiksylvana.pl
Sekcja z wyróżnionymi cechami firmy oraz jej usługami
Przegląd projektu
Sylvana to firma z blisko 30-letnim doświadczeniem w branży krawieckiej, prowadzona przez osobę pełną pasji do szycia. Projekty właścicielki łączą styl i wygodę, bazując wyłącznie na polskiej dzianinie. Zakres działalności to prace zarówno dla klienta indywidualnego, jak i większych marek odzieżowych.
Cel projektu
Głównym celem było stworzenie strony-wizytówki z pełną prezentacją firmy oraz rozszerzenie sprzedaży o sklep online. Ważnym elementem przy projektowaniu było wyróżnienie i przedstawienie portfolio przy użyciu profesjonalnych zdjęć. Dodatkowo należało umieścić pełne dane teleadresowe wraz z linkami do mediów społecznościowych, aby wzmocnić pozycję firmy w Internecie i poinformować o działalności firmy online.
Persony i przykładowe user-flow wraz z konwersjami, makieta contentowa
Wizualizacja mapy strony
UX
Przykładowe 3 persony wraz z user flow pozwoliły ułożyć krótką ścieżkę, po której użytkownik potrafi płynnie przejść, aby doszło do konwersji (przejście do sklepu online, znalezienie danych teleadresowych czy przejrzenie oferty i portfolio).
Dzięki stworzeniu makiety contentowej zostały wychwycone potencjalne problemy w projekcie (np. zła kolejność modułów, co zakłócało poruszanie się po stronie i blokowało dostęp do najważniejszych informacji). Makieta pomogła w zaplanowaniu funkcjonalności, układu i wizualnego wyglądu strony.
Prosta mapa strony umożliwiła użytkownikowi szybkie i logiczne przełączanie się między sekcjami, odnajdowanie szukanych informacji i pogrupowanie elementów. Udało się stworzyć intuicyjną ścieżkę nawigacyjną.
Moodboard inspirowany stronami z branży modowej
Responsywny układ sekcji portfolio
UI
Głównymi celami działań w zakresie UI, były: zbudowanie wizualnej tożsamości marki, zaprojektowanie interfejsu z myślą o grupie docelowej (kobiety) oraz optymalizacja (zarówno responsywność, jak i przejrzystość i intuicyjność).
Całość została zaprojektowana przy użyciu prostej palety kolorów (skala szarości), bazując na 12-kolumnowej siatce.
W przypadku typografii zostały użyte dwa fonty: Switzer oraz Boska. Pierwszy to neo-grotesk, wizualnie klasyczny i ponadczasowy font, które idealnie wpasował się w branding marki. Boska posłużyła jako dodatek m.in. do nagłówków, dzięki swojemu wysokiemu kontrastowi i kaligraficznym akcentom.
Dzięki moodboard udało się szybko określić kierunek stylu, dzięki inspiracjom z branży modowej/odzieżowej. Ponadto, styl wizualny został dopasowany do brandingu firmy - tak, aby tworzył spójną całość na pozostałych projektach marki.
Paleta kolorów i typografia
Mobilny widok na nagłówek
Widok na dolną część strony wraz ze stopką
Projekt i realizacja własnego portfolio od zera
Portfolio dla studia kreatywnego